A pair of red shoes makes a black dressed woman shine.

Saturday 23 April 2011

Gibraltarian shoes





I love the heart embroidery design


Who said orange doesn't go well with red? And what about pink? I've always loved the pink and red combination. The little girl wears them together in a super natural way and I'm sure it was her who told her mum what to wear! It was funny to find her because I had chosen the same colours for my outfit today.






¿Quién ha dicho que el naranja y el rojo no pegan? ¿Y qué me dicen del rosa? Siempre me ha encantado combinar estos dos colores aunque haya gente que lo considere hortera. La niña pequeña los sabe llevar de una manera muy natural y estoy segura de que ha sido ella la que ha escogido qué ponerse. Me ha hecho gracia encontrármela porque yo misma los había escogido para mi ropa hoy.

1 comment: